​"Bugün şirketler ve kurumlar bizden sadece emeğimizi değil, duygularımızı da talep ediyor. 'Pozitif ol', 'gülümse', 'uyumlu görün' baskısı, insanı kendi sahici duygularına yabancılaştırıyor. Bu yapay nezaket dayatması, arkasında devasa bir öfke ve kabalık dalgası biriktiriyor."
Haha, ben bu..:D
“Kitaplar, manevi birer hazinedir. Eskiden bana önerilen kitapları bir kenara not eder, hafızamda tutmaya çalışırdım. Bugün liste öylesine uzun ki, artık kayıt tutmuyorum. Dostlarım bana öneride bulundukları zaman gülümsüyorum. Bu gülümse ağırlıklı olarak mutlu; zira her paylaşım kitaplarla, edebiyatla bağımızın güçlendiğini hissettiriyor. Gülümsememin buruk tarafı ise, zaman sorunu… Hangi yazara, hangi kitaba öncelik vermeli? Raflarda kitapları inceledikçe, gelecek adına söz vermekten başka yol yok gibi…” (David Ojalvo)
Sayfa 160·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Bazen acı dinmez, bazen de yağmur Sevgilim gülümse, her şey unutulur Suskunuz bu akşam üstü Hasrete yanmışız, neylersin
Sayfa 66·Kitabı okuyor
Şiir
Gülümse de, Ruhumun gözyaşları kurusun.
Gülümse de ruhumun gözyaşları kurusun.
‘Bazen de bana gülümse sevdiğim Bakarsın kanadı kırılan kuşlar Uçmaya başlar yeniden’
Sayfa 93·Kitabı okudu
Reklam
Reklam