Her zaman yaptığı bir şeydi bu. Seni seviyorum seni seviyorum diye yazdı günceye.
Ve her gece, gece gece üstüne, yıl yıl üstüne, günce günce günce, şunu yazdı: Seni seviyorum seni seviyorum.
İlle de acayiplik bulmaya çalışmamalıyım. Günce tutmanın tehlikeli yanı budur sanırım. İnsan, her şeyi büyütmeye, tetikte durmaya, doğruları durmadan zorlamaya kalkar.
-Jean Paul Sartre'
İlle de acayiplik bulmaya çalışmamalıyım. Günce tutmanın tehlikeli yanı budur sanırım. İnsan, her şeyi büyütmeye, tetikte durmaya, doğruları durmadan zorlamaya kalkar.
Jean Paul Sartre