Nahçıvan'dan işçiler her baharın Kars'a nökerlik, rençberlik etmeye gelir. Bir Nahçıvanlı -belli ki iş arıyordu- bana "Ay uşah, bu köyün aksakkallısı kimdur? demiş, ben de "menem" demiştim.
Türkiye'de Aksaçlılar diye bir yapının olma ihtimali, benim aksakal olma ihtimalim kadar.