📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı her ay okurum. Etrafıma sürekli okuturum. Hayatımda okuduğum en güzel deneme diyebilirim. İnsanın kendini anlaması yolculuğunda en gözde eserlerden birisi. Elimde olsa bütün sınıfların müfredatına sokarım bu kitabı. Sayfalarını yavaş yavaş geçin, her okuduğunuzu düşünün. Bambaşka biri olabilirsiniz. Ayrıca Ahmet Şerif İzgören kişisel gelişim uzmanı değil, bu kitap da kişisel gelişim kitabı değildir.
Roman okumaya bir türlü alışamadım. Ancak bu kitabı gece yarısı elime aldığımı sabah ezanı sıralarında bitirdiğimi hatırlıyorum. Elimden gelse bütün satırların altını çizicektim. Yazarın edebi dili mükemmel. Benzetmeleri, tespitleri fazla iyi. Kitabın 100. sayfasına "kitap şimdi başladı iyi mi" diye not düşmüşüm. Gerçekten de son sayfalarını içim kıpır kıpır okudum. Bu kitabı bir çok kişiye hediye ettim, bir çok kişiye de okuttum. Şu an hangi kitabı okuyor olursanız olun bir sonraki kitabınız bu olsun :) Bu arada 2016da kitabın filmini çekiceklermiş, film çıkmadan okuyun derim çünkü filmden sonra herkes hayranı olucak yazık edecekler kitaba...