Hiç anlamadım. Eminim değerli bir eser heralde benim bilgi birikimim sığ kaldı. Yani tek bir anı mı anlamaz insan? yok anlamadım. Neyse artık kitabı okuyucuların yorumlarını okuyup idare edeceğim artık.
Gurur duydum böyle müthiş kurguya sahip bir kitap Türk bir yazarın kaleminden çıkmış diye. Sadece konu ve kurgu değil bu kitabı güzel yapan, okurken kayankaca ile verilen bilimsel bilgiler her an birşeyler öğrenmeyi de sağlıyor. Kitap tavsiye edeceklerimin arasında 1 numara