"Bize kalbini anlatmana gerek yok. Nereye nasıl baktığın, ağzından çıkan kelimelere karşı sesindeki titremelerin, neye güldüğün, nereye kimlerle yürüdüğün, gittiğin yere uzanan adımlarının hevesi ya da bezmişliği, neyi beğenip neye sahip olduğun kalbini önümüze seriyor..."
-Majoris
Yaz yağmurları misali yıllarca
Yağmış durmuşum kendi içime.
Zaten dünya öyle dünya ki kim kime
Herkes kendi derdine anca,
Herkesin yüreği lime lime...
Turgut Uyar