havin

Öyle mutluyum ki ölmek istiyorum. -Ölmek neden? -Çünkü mutluluğun koynunda mutsuzluğun bir tohumu vardır yeşeren. Mutluluk alev gibi kendi kendini yer, bitirir... Sonsuz değildir bu alev, sönecektir. Ölümlülüğün bu önsezisi, en engin mutluluğun en yüce noktasında yok ediyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

havin

, bir kitap okudu
9/10
·200 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2021 00:00
·
2021 5. kitabı
Jules Payot
7.8/10 · 38,5bin okunma

havin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·142 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 06 Şubat 2021 00:00
·
2021 3. kitabı
Namık Kemal
7.7/10 · 49,2bin okunma