söylediklerine katılıyorum bencede edebi yönden zayıf kalmış ama kitabın konusu ve vermek istediği mesajlar bakımından çok güzel bir kitap diyebilirim şimdiden okumamış ve okuyacak olanlara da bir önerim var peçetenizi kitap okurken yanınızdan eksik etmeyin lazım olacağından eminim