İnanılmaz negatif bir insansın ve bu enerjinle o gençlere fayda değil zarar veriyorsun. Bu şekilde küçümseyici üslupla onları kazanmak mümkün değil. Doğru kitapları seçen zaten seçiyor, okuyor. Amacın kendin gibi düşünenleri ve zaten neyi okuyacağını bilenleri etrafına toplamak mı yoksa gerçekten "umudumu kaybediyorum" dediğin kesime faydalı olmak mı? Okumak güzel; ama kibir, hele de okudukça katlanarak büyüyen kibir çok tehlikeli ve zararlı (önce kendine sonra çevrene). Okumak insanı dinginleştirmeli; küçümseyen, yargılayan, negatif yanını törpüleyip olgunlaştırmalı. Bazen küçümsemek de kızmak da gerekebilir ama zamanı ve dozu önemli. İşte o doz doğru olmayınca tepkiyle karşılayacak, daha çok savunacak, şiddetle yapışacaklar.