Hayır, hiçbir şey kolay değil hayatta . Ne kararlar külfetsiz alınıyor ne o kararların sürüklediği dikenli yollarda, dert üstü murat üstü yürünebiliyor.Fakat her daim seçimler yapmak mecburiyetinde kalıyor işte insan. Kendim dediği şaşkını, başına gelenlerden ziyade , bizzat seçtikleriyle inşa ediyor.