asteroit gezgini

asteroit gezgini
@hilal309
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ne o? Siz de mi dünyaya aldırış etmeye başladınız?..."
"ilkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer...Ne olursa olsun..."
Sayfa 248·Kitabı okudu
Okumaktan başka ne yapabileceğim bir, iş ne de gidebileceğim bir yer vardı...