Siz ne yaparsanız yapın,hayat başarısızlıklarla, kayıplarla,pismanliklarla doludur ve ölüm vardır. Hayatın önünüze çıkardığı tüm bu tatsızlıkları kabulendiğinizde (ve inanın bana epeyce tatsızlık çıkaracaktır),spiritüel biçimde yenilmez olursunuz.
Neticede ıstırabı aşmanın tek yolu önce ona katlanmayı öğrenmektir.
Demek ki yaşamınızda önemli ve anlamlı bir şey bulmak zamanınızı ve enerjinizi kullanmanın en verimli yoludur. Çünkü bu anlamlı şeyi bulamazsanız anlamsız ve önemsiz şeyleri kafaya takacaksınız.