Hasan Men

Başkasına merhamet etmek, ondan daha kuvvetli olduğunu zannetmektir ki, ne kendimizi bu kadar büyük, ne de başkalarını bizden zavallı görmeye hakkınız yoktur...
Sayfa 93·Kitabı okuyor
Edebiyat
Reklam
İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!..
Sayfa 32·Kitabı okuyor
Felsefe
... “İnsan mutluluk konusunu düşünmek zorunda olmasa, yaşam ne kadar eğlenceli olurdu?” ...
Sayfa 182·Kitabı okudu
Farklıysan, yalnızsın
“Eğer farklıysan, yalnızlığa mahkûm oluyorsun. Yalnız olana acımasız davranıyorlar. Biliyor musun, beni her şeyden dışladırlar. Diğer çocukları geceyi geçirmek için dağlara yolladıklarında benim gitmeme izin vermediler; bana sırlarını söylemediler. Yine de ben kendi başıma yaptım.”
Sayfa 146·Kitabı okudu
Felsefe
“İstikrar,” dedi Denetçi, “istikrar. Toplumsal istikrar olmadan uygarlık olmaz. Bireysel istikrar olmadan da toplumsal istikrar olmaz.”
Sayfa 65·Kitabı okudu
Felsefe
Reklam