Aylar əvvəl bəzi sözləri bura yazanda düşünürdüm ki, həyatımın ən böyük mübarizəsi sevgi ilə qorxularım arasında olacaq. O zaman özümə verdiyim sualın cavabını bilmirdim. Bu gün isə cavabı tapmışam.Bəli, bəlkə də bir müddət öncə qorxularım qalib gəldi. Amma hal hazırda buna məğlubiyyət kimi baxmıram. Çünki zaman mənə öyrətdi ki, hər itirdiyimizi itki hesab etmək doğru deyil. Bəzən insan bir qapını bağlayır ki, qarşısında daha uyğun qapılar açılsın. Bəzən ayrıldığımız yollar bizi əslində getməli olduğumuz istiqamətə aparır.) O günlərdə içimdə olan tərəddüdlər, narahatlıqlar və suallar məni yorurdu. İndi isə anlayıram ki,,həyat yalnız bir insanın ətrafında dayanıb qalmır. Həyat yenilənir, dəyişir, insan da onunla birlikdə dəyişir. Dünən mənə ağır gələn şeylər bu gün mənə dərs kimi görünür. Bəlkə də bu yol mənim üçün ən doğrudu,Çünki hər sonluq öz içində yeni başlanğıclar gətirir. Qarşıma yeni insanlar çıxır, yeni məqsədlər yaranır, yeni arzular qurulur. Mən artıq keçmişin “kaş ki”lərində yox, gələcəyin “bəlkə də”lərində yaşamağı seçirəm. Hmmm Doğrudurki Hələ də bəzi xatirələr ürəyimin bir küncündə qalır. Amma artıq onlara qayıtmaq üçün yox, böyüdüyümü xatırlamaq üçün baxıram. Çünki insan bəzən sevdiyini deyil, köhnə halını geridə qoyur.Bu gün geriyə baxanda görürəm ki qorxularım məni dayandırmayıb, sadəcə başqa bir yola yönəldib. Və mən inanıram ki, hər şey öz vaxtında, öz yerində olmalıdır.Qarşıda məni gözləyən yeniliklər, yeni şəhərlər, yeni insanlar və yeni hekayələr var. Bəzən ürəyin istədiyi yox, taleyin gətirdiyi yol daha doğru olur. Mən də artıq itirdiklərimə yox, qarşıma çıxacaq gözəlliklərə baxıram. Çünki həyat davam edir və mən keçmişə deyil, gələcəyə doğru addımlayıram.
Hmmm

Tryy

@Tryyy
·
Elimi de kolumu da bağla hadii
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Heluuuu ben geldim umarım ilgilen kitlenin önüne düşer Rahat durmayıp kitap yazmaya başlamıştım vere tabikiii şuan 6 bölümlük bir kitabım var ama bunu neden anlatım düşünelim hmmm bilemeyiz egomu yenmek içindir belki neyse. Bu 4 lük size Kalbinde binlerce delik Ne geçer ne iyileşir Merhem yoktur yarama Açma bir delik daha yoklama yüreğimi yok artık... Olmadı gibi de neyseeeee herkes profesyonel değil sonuçta profesyonel olana kadar yazacağım. Hadi eyvallah yorum atın yahu kendimi hayalet gibi hissediyorum aaaa
Şiir
Kavga ediyoruz ama eleman bir anda hmmm diyerek yaklaşıyor🔥🔥🔥
Bende Yapıcam
Açlık Oyunları Öp-Finnick çok seviyorum ben bu adamı😭 Öldür-Gale (aalında snow dicektim ama bir gale hater olarak bu seçeneği atlayamam) Evlen-Peeta karahindibalı kekim😭 bu adama nikah basılır arkadaşlar Kargalar Meclisi Öp-Jesper söylememe gerek var mı😏 it's all the vibes Öldür- hmmm şey olsun kuwei? Aslında seviyorum çok bitchy ve ikonik bir karakter Evlen- bilemiyorum green flag olduktan sonraki Matthias?? Ama Wylan ile lavender marriage yapıp zengin olma işi çık aklımdan😝 Harry Potter ve Felsefe Taşı Öp- Bill Weasley. Ya bu neden benim gizli crush'ım😭 Öldür-bilemiyorum?? Belki percy? Evlen- Tüm yüzüne yılanlık gelmeden önceki genç,çıtır Tom Riddle. Aşık olamıyor biliyorum ama ne yapalım işte gönüle laf geçiremiyoruz🥲 Gizli Tarih Öp-Henry makul görünüyor Öldür- Charles Evlen- Francis. Yine lavender marriage😭 Kısa oldu biliyorum ama burada bitirelim. Yeterince rezil olmuş gibi hissediyorum😭

Hayruş ✮⋆˙

@okurunevreni
·
Öp Öldür Evlen
Canım sıkıldı ve düşündüm ki kitap karakterleriyle neden öp öldür evlen yapmıyorum bunu seri seri yapacağım 😍 Cam Şato Öp: Sam (üzümlü kekim sen bunları hak etmemiştin 😭) Öldür: Chaol (benden uzakta ol) Evlen: Rowan (tam evlenilecek adamm) Dikenler ve Güller Sarayı Öp: Azriel (sessiz, sakin biri) Öldür: Tamlin (bence herkes bunda hemfikirdir sinirlenince şiddete başvuruyor.) Evlen: Rhysand ❤️‍🔥😭 Bana Dokunma Öp: Kenji (şen şakrak biri) Öldür: Adam (ergen ergen davranıyor ölsün) Evlen: Aaron💖 (sadece sevdiği kadının yanında sevimli davranıyor. Diğerlerinin yanında sert ciddi biri.) (my type) Caraval Öp: Julian (iyidir ama abisi varken onla yarışamaz.) Öldür: Jacks (bu caravala göre kırık bir kalpte onu çok seveceğimden eminim. Ama bu kitapta da kızla zorla evlendi.) Evlen: Dante (kız babası vibe'ı veriyor 😜 nedenn acabaa) Lordlar ve Varisler Öp: Arın (zaten bu lordumu çok seviyorum AMA kendi gücünü ön planda tuttuğu oluyor.) Öldür: Amon sjajaksk zaten ölmüştün sen değil miii Vah ne kadar üzüldüm bilemezsin yine öl🤭 Sina'yı veya Okdemir'i seçemezdim Evlen: Daren Lord'um 🫡💜 Harry Potter ve Felsefe Taşı Öp: Snape (ama genç hali) Öldür: Voldemort Evlen: Draco
1000Kitap
Hmmm...
Hafta sonu saçmalıklarım 🙋🏼‍♀️