ayça

2/10
·448 syf.··
2026 42. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 28 Mayıs 2026 08:30
DÜŞÜNCE ÖZGÜRLÜĞÜ hani kitap o kadar falsolarla dolu ki sadece eğlenip okuyayım diye düşünemedim maalesef. tek tek fikir de belirtmeyeceğim sadece şu şekilde -kaçırdığım birkaç falso elbette vardır- sayacağım: -yazarın sosyal medyada 36 numara ayak diyen erkeklerin zihninde olduğunu düşünüyorum maalesef çünkü bana kimse mükemmel *m betimlemesine pembe demesinin başka bir anlamı olduğunu söyleyemez.. -kız arkadaş harika bir şey çünkü istediğim zaman seks yapabiliyorum cümlesi?? dünyanın en green flag karakterlerini yazmıs gerçekten onur duydum -beyaz ayakkabılarla siyah ceketin kombin edilmeyeceğini bilecek kadar birlik kızını becerdim demesi. (hani aslında bu o kadar umrumda değil ki aptal bir erkek düşüncesi işte ama kitap boyunca birlik kızlarına yapılan bu slut shaming kusturttu beni. daha feminist olmayan bir şey görmedim. erkekler kadınlarla istediği gibi yatıp her haltı yiyerek övünürken kadınlara bir beden parçası olarak bakılıyor. (dizide büyük ihtimal ASSSLA bu düşünceler olmadığı için çok sevildi) -bence en büyük en berbat olay Hannah’ın sarhoşken Garret’ın ‘bu durumdan faydalanmak istiyorum’ demesi. şunu bana bir Allah’ın kulu savunamaz. tecavüz, taciz düşüncesi. 1 saniye aklından geçirse bile bu o kadar İĞRENÇ bir şey ki. sonra da bunu istesem bile şeyim kalkmıyor neyse iğrenç bir düşünce bunu asla yapmam diyor. Hadi ya. taciz etmek iğrenç bir düşünce miymiş. berbat bir yazar, son feminist bükücü olarak gelmis ve bu kitapları yazmıs. -slut shaming meselesinden tekrar bahsedeyim. yazar erkeklerin kadınlarla yatmasında bir sorun görmüyor fakat kadınların yatmasında görüyor sanırım lakin odada iki kişi basıldığında ana karakter kıza ‘o*spu’ diyor’ bu neydi -kadın nefreti olduğunu düşünüyorum. şuan sosyal medyada kızlar olarak neden diğer kızlar gibi
Alıntı
AnlaşmaElle Kennedy · Yabancı Yayınevi · 20163,223 okunma
ayça
Okurken benim de midem bulandı, beğenen neyini beğeniyor anlamıyorum...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçeğe ne kadar inanırsak*
Bizi çevreleyen her şeyden ayrı olduğumuza, başımıza gelenler karşısında güçsüz oldugumuza, kurban konumunda olduğumuzu, her şeyin tesadüf olduğuna, hayatın karmakarışık ve kaotik olaylardan oluştuğuna, dünyada haksızlığın hüküm sürdüğüne, hastalıklar konusunda hiçbir etkiye sahip olmadığımıza, hayatta hiçbir şeye hakkımızın olmadığına, talihe ve talihsizliğin körlemesine gerçekleştiğine, vücudumuzun bizden bağımsız olduğuna, kendi yaratıcılığımızın üstünde hiçbir etkimizin bulunmadığına ne kadar inanırsak o kadar endişelerle dolu bir hayat yaratmış oluruz.
Sayfa 75
ayça
Bu kitabı okuduğumda çok sevmiştim ama verdiği öğütleri hayata uygulama işi... 🗿