‘Olgunlaşmamış insanın özelliği, bir dava uğruna soylu bir biçimde ölmek istemesidir, olgun insanın özelliği ise bir dava uğruna gösterişsiz bir biçimde yaşamak istemesidir.’
"Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel ya da kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için 'en' değilim, 'daha' değilim. Bu devasa iddiasızlığın verdiği özgürlüğün hastasıyım."
||• Sabahattin Ali 🕊️
Sonra çıkıyorsun dışarı bakıyorsun güneş hala tepede..
Yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun
"Ne yapalım, kısmet değilmiş."
| Sabahattin Ali