Ruh eşi olduğumu düşündüğüm kitap karakterleri.
Küçük Kadınlar, Jo: Kitabı okurken de, filmi izlerken de o kadar yakın buluyorum ki kendime. Harry Potter ve Felsefe Taşı, Luna Lovegood: Benim HP binama bir türlü karar verememe sebebim.. Çünkü artık yüzde elli elli çıkınca binalar karar size kalıyor; Ravenclaw'da Luna var, Hufflepuff'da CEDRİC VAR CEDRİC. Haklıyım bence seçememekle döğedfopde. İlyada, Hektor (ve Kassandra): Hektor tamam ama Kassandra'ya karşı ayrı bir duygu hissediyorum ya. Ayrıntılı bilgi sahibi değiliz ama.. Bu değişik bir şey ya. Frieren - Cilt 1, Frieren. Gümüş Yürek 1, Nos: Aslında Maça'da var biraz ama en ağır basan Nos. Teşekkürler, teşekkürler. ✌️
Ben Kimim?
Evet, yıllar sonra şunu ben de yapıyorum sonunda. Birçok kişi bunu yapmıştı ama ben ilk zümi den görmüştüm. Maalesef bu akımın popüler olduğu zaman yetişemedim ama olsun ben yapayım da hesapta kalsın :) 🤍MBTİ tipim : İNTJ 🤍My Little Pony: Prenses Luna (tam bir divadır kendisi) 🤍Powerpuff Girls: Yani kişil olarak blossom ama favorim Bubbles 🤍Dc: Bumblebee veya Flash 🤍Marvel: Wanda ve Spiderman(Tobey>>) 🤍Ninjago: Nya ve Kai(bunu izleyen var mıı) 🤍Winx: Layla(tüm kızlar bloom için kavga ederken kraliçemi alıp bir köşeye çekilirdim) 🤍Disney Princess: Jasmine 🤍Monster High: Clawdeen (küçükken özellikle koyu tenlileri seviyordum tenim baya beyaz aslında vampir gibiyim de :)) 🤍Hogwarts Binası: Hufflepuff ve Slytherinden ortaya karışık 🤍HOBİLERİM: badminton ve tenis oynamak, kitap okumak, anime dizi ve film izlemek, tuval boyamak özellikle sayılarla boyama yapıyorum, kitap yazmak ✶ yazdığım yaklaşık bi altı yedi kurgu var birkaç yarışmaya da katılmıştım aslında ama olumlu bir sonuç alamamıştım. 🤍 Yabancı Dil: almanca hazırlık okuduğum için b2 seviye bir almanca bilgim var. Onun dışında yine b2 seviyede bir ingilizce bilgim var. Birden fazla yabancı dil çalışanlar bilir ki öğrendiğiniz tüm diller bir yerden sonra birbirine karışır. Mesela ben de bir almanca sınavında yazma kısmının yarısını ingilizce yazmıştım sonra hızlıca silmem gerekmişti😅 🤍 Müzik: çok net olmayan bir müzik zevkim var. Ağırlıklı olarak yabancı müzik dinlesem de türkçede de ezhel ve yanında birkaç popüler şarkıyı dinliyorum. İngilizcede james arthur, lewis capaldi, conan gray, ed sheeran ve halsey ağırlıklı olarak dinliyorum. Yani aslında direkt SAD MUSİC tarzı seviyorum. 🤍 İdol House: Yazmaktan en mutlu olduğum soru falan. Tabii ki Barış
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biraz geç oldu ama :)
MBTİ: ENTJ Hogwarts binam: Slyhtherin (sonra Hufflepuff yada Ravenclaw yani aslında bu üçünün karışımı gibiyim ama) Burcum: Başak (pek bir özelliğini taşıdığım söylenemez ama) Küçükken Harry Potter okuyarak büyüdüm o yüzden bir Harry Potter serisi hayranıyım. Kitap okumaya Levent serisiyle bağladım denilebilir. Hâlâ öneririm müthiş bir seridir. Dil öğrenmeyi ve bilgisayar, tablet veya telefonda (hangisi olduğu fark etmez) oyun oynamayı severim. Almanca ile pek anlaşamam ama onu da halledicem bir ara umarım. Gezmeyi, resim çizmeyi (çizebilirsem), müzik dinlemeyi, kitap okumayı, film ve dizi izlemeyi severim. VE AYNI ZAMANDA BİR MARVEL HAYRANIYIM. Trabzonsporluyumm. Biraz fanatiğim 🤏🏼😀 Milli maç izlemeyi çok severim. Kısaca futbol maçı izlemeyi severim :) Müzik zevkim zamandan zamana göre değişir. Aslında ben zamandan zamana göre değişirim biraz. Bir de çok konuşurum çoğu zaman öyle derler. Aslında bana dışa dönük de diyorlar mbti testinde de öyle çıktım ama bilmiyorum. Bence özgüven birden gelen bir şey. Kitaplarda sevdiğim karakterlerin ölmesine sürekli ağlayıp dururum :( Ve onlarda inadına ölmeye devam ederler 😭😭 maalesef. Kedileri çok severim bir kedim var😺 Bence kediler çok samimi ve güzel hayvanlar. Bilmiyorum rahat hissettiriyorlar insana. Sonbahar hayranıyım zaten sonbaharda doğmuşum🍁 daha çok sonbahar ve kış insanıyım. Uykuyu severim. Tıp okumayı istiyorum, tıp kazanabilir miyim hiç bilmiyorum ama yinede bence yapabilirim. Tıpla uykunun aynı paragrafta durması biraz garip oldu ama skdhdjxkjdjxjx Galiba bu kadar 🌼
Ben Kimiiim?
(bu akımı ilk kim çıkardı hatırlamıyorum, bilen varsa yazarsa fikir sahibini etiketleyebilirim😔💗) düzenleme: sanırım fikir sahibi filepenyez ✯'miş 💖 Kısaca tanıtayııım: 7 aralık doğumluyuum ( katniss everdeen☆ ile aynı doğum günümüüüz👯‍♀️) Edebiyat, felsefe, sanat, psikoloji, tarih, yabancı diller ve bilimsel teorik konulara ilgi duyuyorum. Spor bu hayatta en yapamadığım şeylerden biri (sayısaldan sonra😞) Hobilerim; kitap okumak, kitap yazmak, ajanda tutmak, resim yapmak, yeni dil öğrenmek, belgesel izlemek, şiir yazmak ve okumak 🤍 Konfor Alanımdaki Dizi ve Filmler: Stranger Things Miraculous Tangled Favori Üç Müzik Sanatçım: Lana Del Rey Olivia Rodrigo Tv Girl MBTİ: infp (gerçek bir infp'yim, daydreaming yüzünden gerçek hayatı unuttum😞) Hogwarts Binam: Hufflepuff Hangi Winx Perisiyim: Flora Hangi Manifest Kızıyım (yapmasam olmazdı :D) Lidya Hangi Disney Prensesiyim: Rapunzel (kendimi onunla bağdaştırdım artık😞) En sevdiğim renk: toz pembe ve mavi
1000Kitap
Ce qui fait de moi qui je suis, et ce qui me rend joyeuse.
*ੈ✩·₊˚༺☆༻*ੈ✩·₊˚ ★Dergiler ★Harry Potter ★Hayao Miyazaki ★Whisper Of The Heart(🤍) ★ Pjo,Toa, Hoo ★ Kane Günceleri ★ Magnus Chase ve Asgard Tanrıları ★ Küçük Prens ★Kürk Mantolu Madonna ★ İzmir, Kocaeli, Bursa, Ankara ★ Hufflepuff ★ATLA ★ Fareler ve İnsanlar ★Ice Latte
Duygu ve Düşünce
Kitap karakterleri gerçek olsaydı arkadaş olur muydum?
Bu kosepti Okuyanbirordek☆ 'ten aldım. İlk öncelikle benim Slytherin binasından olduğumu söylemek istiyorum. Her testte öyle çıkıyor ve gerçekten de öyle olduğumu düşünüyorum. Bir aralar Ravenclaw çıkıyordum ama şuan Hufflepuff ve Slytherin çıkıyorum çoğunlukla. İkisinin arasındaki alaka seviyesine bakar mısınız 😁😅 Neyse başlayalımm! Harry Potter: Galiba senle anlaşamazdık. Yani bir iki sene iyi arkadaş olurduk sonra aramız biraz açılırdı. 4. seneden sonra aramız biraz soğuk olurdu diye düşünüyorum. Hermione Granger: Yani bence senle iyi anlaşırdık. Kütüphanede çok güzel vakit geçirirdik ve tatilde de beraber olurdukk. Senin gibi birisini bulmak zor bu dünyada. Ron Weasley: Senle anlaşabileceğimizi pek sanmıyorum. Aramız kötü olmazdı fakat adı sadece bir tanıdığım olurdu. Cedric Diggory: Sen var ya sen. Bütün seneyi senle geçirirdim. Bence senden çok iyi bir dost olurdu. Güvenilir, sadık ve dürüst. Bu dünyaya gelebilme ihtimalin yüzde kaç?? Cho Chang: Net bir şekilde anlaşamazdık dediğim kişisin sen. Bana çok terssin. Hiç bir konuda anlaşamazdık. Hatta bence arkadaş olsak birbirimiz de çok derin yaralar bırakırdık. Luna Lovegood: Senle kesinlikle anlaşırdık. Değişik hayvanları keşfederdikk. Çok eğlenceli olurduuuu. Fred - George Weasley: Dersten kaçmak mı? BEN VARIM. Disiplin yiyeceksem sizinle yerimm. Çok eğlenirdik. Tam benim kafadansınız. Ginny Weasley: Bilmiyorum. Bence yakın dost olamazdık. Sadece arkadaş olurduk. Draco Malfoy: Biliyor musun, senle kesinlikle iyi anlaşırdık. Bazen bazı şeyleri aile baskısından yaptığını fark ederdim ve sana destek olurdum. Her zaman yanında olurdum ve gerçek seni ortaya çıkarırdım. Yani özetle benim kadro şöyle oldu: Hermione, Cedric, Fred George, Luna, Draco. Kadroya bakar mısınız djjdjdjjhsh Daha eleyecek olursam

Okuyanbirordek☆

@Okuyanbirordek
·
Kitap karakterleri gerçek olsaydı arkadaş olur muydum?
Harry Potter ve Felsefe Taşı serisi Harry Potter; Arkadaş olurduk ama muhtemelen günün sonunda onu bir kaşık suda boğmak isteyebilirdim. Bazen o kadar inatçı ve kendi bildiğini okuyan biri oluyor ki, anlaşmak için peygamber sabrı gerekirdi. ​Hermione Granger; Tam benlik! En iyi anlaştığım kişi kesinlikle o olurdu. Beraber kütüphanede vakit geçirmek, sınavlara hazırlanmak ve her şeyi planlamak... Tam bir "soulmate" enerjisi! ♡ ​Ron Weasley; Arkadaş grubunda olurdu ama aramızda hep o görünmez mesafe kalırdı. Neden bilmiyorum ama Ron beni pek sevmezdi bence. ​Fred ve George Weasley; Onlarla takılmak dünyanın en eğlenceli şeyi olurdu! Ama işin içinde öğretmenlere yakalanma ve ceza alma korkusu olduğu için, şakalarının "uygulama" kısmında ben muhtemelen geri planda dururdum. ​Percy Weasley; (Derin bir nefes) Bu çocuğun üzerinden tırla geçmek istiyorum! Özellikle 5. kitaptaki tavırlarından sonra ona karşı hiçbir sempatim kalmadı. Tam bir hayal kırıklığı ve gerçekten tahammül edilemez biri. ​Ginny Weasley: Kesinlikle çok yakın arkadaş olurduk. Onun o dik duruşunu ve havalı tavırlarını zaten çok seviyorum, yan yana çok iyi bir ikili olurduk btw. ♡ ​Remus Lupin; İşte benim favorim! Bu adam sevilmez mi? Naifliği, bilgeliği ve sakinliğiyle kesinlikle benim BFF’im olurdu (çokça sevmek) Cho Chang; 5. kitaptaki o ağlak ve kararsız halleri beni biraz yorardı. Arkadaş olurduk ama bir noktada "Cho, hadi ama toparlan biraz!" diyerek yanından uzaklaşabilirdim. Luna Lovegood; Kesinlikle çok farklı bir enerjimiz olurdu. Bazen anlattığı şeyler "yok artık" dedirtse de, onun o yargısız ve dürüst tavrını çok severdim. Fred ve George gibi beni tehlikeye atmazdı ama Harry gibi de darlamazdı. Muhtemelen beraber okul bahçesinde oturup hayallere dalardık. Neville Longbottom; İlk yıllarda "Neville şunu yapma,
1000Kitap