Yurdanur

Yurdanur
@iamyurdaa
“Yolumuz onun yolu bağlıyız Atatürk'e
"Kötü bir yürek en sevimlileri bile çirkinden de kötü yapar."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir insan ne yaptığını biliyorsa etrafındakilerin fikrini sormaya, aptallarla tartışmaya neden ihtiyaç duysun ki?"
"İki insan birbiriyle tam bir uyum içinde yaşarsa, konuşmadan ya da yarım sözcüklerle bile anlarlar birbirlerini."
"Ben, el ayak çekildikten sonra odamın kapısını sürmeleyip kitaplarımla baş başa kalmak saatini dört gözle beklerim. Çünkü, bu ömrümün bütün hazin sergüzeştini ve yaşadığım anın ağır sıkıntısını unuttuğum tek saattir."