"Kendini içinde bağışlamak; yaşamının kopuk kalmış kısımlarına inmek, hala açık duran yaraları temizleyip iyileştirmek, ödenmemiş tüm borçları ödemek demektir."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hiç kimse kimseden üstün değildir!" dedi. "Başkalarına hükmetmek fikri, bir yanılsamadır... Köhnemiş olan çatışmacı, yağmacı, kaybetmeye mahkum insanlığın ön yargısından başka bir şey değildir."
İyi İnsanlar kendilerini hep yorgun hissederler, dedi yazar.
İbrahim kitaptan çevirdi yüzünü. Yazar devam etti:
Çünkü kötülük her yandadır, kötülüğü görmek, kötülüğe tahammül etmek yorar, çok yorar. Yaşama uğraşıdır bir bakıma. Zordur.