play.google.com/store/apps/deta...
Silav hevalno, em sepanek bi zimanê Kurdî çêdikin, û beşdarî, piştgirî û beşdariya we di vê pêvajoyê de dê pir bi qîmet be. Armanca me ew e ku bi rêya wêjeyê Kurdî, hem wekî çand û hem jî wekî ziman, bi awayekî çalaktir tevlî jiyanê bikin. Ez pêşdebirêkî takekesî me; tîmek an budçeyek min a mezin tune ye, lê bi beşdariyên we, ev proje dikare were pêkanîn.
Merhaba arkadaşlar Kürtçe bir uygulama yapıyoruz bu süreçte katkılarınız desteğiniz gelip katılmanız çok kıymetli olacaktır. Amacımız kültür ve dil olarak Kürtçeyi daha aktif olarak edebiyat diliyle de hayatın içine dahil etmek ben bireysel bir geliştiriciyim. Öyle devasa bir ekibim ve bütçem yok anca katkılarınızla bu proje hayat bulabilir.
Güzel bir uygulama buldum. Hekimane diye bir Ehlibeyt kuruluşunun bu uygulamasını incelemenizi öneririm. Program üzerinden soru sorma seçeneği var ama ya benim telefonda sıkıntı var yada aktif etmemişler bilmem ama soru sormak için e-posta var. Ne zaman cevaplıyorlar bilmiyorum. İsterseniz hem bu programı indirebilirsiniz veya başka programları inceleyebilirsiniz:
play.google.com/store/apps/deta...
Diğer programları: play.google.com/store/apps/dev?...
Merhaba değerli Kitapseverler ben Rotamız Ankara kitabının yazarı, Araştırmacı Yazar Ömer Baltacı. Ankara'nın mükemmel tarihi yerlerini sırasıyla karıştırmadan gezebileceğiniz Rehber niteliğinde olan kitabım ile sizlerleyim. Linki bırakıyorum E-Kitap olarak Google Play Kitaplarda satışta! play.google.com/store/books/det...
Îd e û herkes ji dîldara te lê pîroz e 'îd
Ez tinê mehrûmê dîdar im bi sed menzil be'îd
Tu j'Melayî her bipirs esrarê 'işqê hel dikit
Vê mu'emmeyê çi zanin sed mela û muste'îd
Melayê Cizirî
Sibehê îd e û ez pê zanim
Ku bi kêra te seher qurban im
Xweş birîndarekî bêderman im
Carekê şefeq e, rihê min û canê min
Ji Xwedê re veke benda beriye
Dînbirêwekî huriyê, zeriyê,
Nazike mîna şekirê, sûrperiyê
Melayê Cizîrî❤️
Melayê Cizîrî
Çi tebî’et beşer û insan im
Lillahilhemd çi ’alîşan im
Di riya yar li rêza san im
Lew di iqlîmê suxen xaqan im
Sibehê ’îd e û ez pê zan im
Ku bi kêra te seher qurban im
Xweşbirîndarekê bêderman im
Carekê şefqe ke rûhim canim
youtube.com/shorts/QNdUALNJ...