Nur kaya

Nur kaya
@iilknurkya
Vicdanını yitirmiş bir dünyadan başka nedir ki cehennem.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin,bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan, bütün insanları anlar.
Ve bu gökyüzünde bizi ne beklerse beklesin,insanlar doğup öldükçe doğruluk ölmeyecektir.