İklima Doğru

İklima Doğru
@iklimadogru
Okul Öncesi Öğretmeni
Ankara
31 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
“Umudumuzu yitirirsek nasıl yaşardık?”
Reklam
Ne var ki insan ölürken en çok hayallere geç kalıyordu.
Boşluktan korktum sanırım; hayatın böylesine nafile oluşu fikriyle baş edemedim.
Birlikte ve ayrı ayrı bulduğumuz o kadar yol vardı sonuçta. Hiçbiri mi kalbinin durmadığı bir yere çıkmadı?
-o sırada benim gözüme çok önemli gözüken her şey nerede şimdi?
Reklam