İzdiham edebi dergiler içinden bana göre okuması en keyifli,en sürükleyici ve anlatılması gerekeni en güzel anlatan dergi.bazen okumaktan sıkılıp bir kaç satır atladığımız yazılar olur ya hani..İzdiham da ben hiç böyle bir yazıya denk gelmedim,her kelimesi her cümlesi insanı durup düşündürecek hatta bazen dönüp tekrar okuttaracak cinsten.verilmesi gereken ince mesajları da gayet güzel vermiş(sayfa:47)
Müptelasıyız! :)
Ermeniler,geçmişte kendilerine ait müstakil bir bölgeleri var olmamış,her zaman Müslümanlar ile yahut diğer mezheplere mensup Hristiyanlarla beraber yaşamışlardı,Ermeni vatanı olduğunu iddia ettikleri topraklar homojen bir Ermeni toplumunu barındırmıyordu ve dolayısı ile ekseriyette bulunup da bağımsızlıklarını ilan edecekleri belli bir toprağa sahip değillerdi.