İkra

İkra
@ikraozgirgin
"Ahmaklardan kaçıyorum, çünkü onlarla baş edemem."
Reklam
"Vicdanını yitirmiş bir dünyadan başka nedir ki cehennem?"
"Ama ben gezmek, dolaşmak değil, ait olmak, kök salmak istemiştim."
"Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım işleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var."
"Hepimiz insanız. Hata yapabiliriz. Ama sonuna kadar da hata yapılmaz ki.. Yaşadıklarımızdan ders almalı, öğrenerek, gelişerek yaşlanmalıyız. Bedenimizi genç tutmaya çalışsak da, beynimiz ilk gün ki gibi genç kalmamalı, Güzel yaşlanmak, bir anlamda gelişmekle olur"
Sayfa 270·Kitabı okudu
Reklam