Cinsel eylem insanlara ne kötülük etti ki kimse utanmadan söz edemiyor ondan, ciddi ve edepli konuşmalarda yer verilmiyor ona? Hiç sıkılmadan, öldürmek, çalmak, aldatmak diyebiliyoruz da ona geldi mi kısıverıyoruz sesimizi. Neden acaba?
"Nasıl oluyorda milyonlarca insan elbirliğiyle cinayet işliyor,savaşıyor, insanları öldürüyor ve buna benzer şeyler yapıyorlar?"
Sorusu hiç aydınlığa kavusturulamaz...