İlayda Aktuğ

İlayda Aktuğ
@ilaydaaktug77
bugün oturdum ölümü düşündüm yirmi yaşında ve hayat bu kadar güzelken.
Farklıydı o... Beni anlaması için duyması gerekmezdi. Ben bakardım, o anlardı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
fakat her şey geçer, her şey unutulur. kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur.
“dünyada gözyaşı dökülemeyecek üzüntüler vardır işte. bunlar kimseye anlatamayacağınız gibi, anlatsanız bile kimsenin anlayamayacağı türden şeylerdir.”