Ey nefsim !
Deme ," Zaman değişmiş, asır başkalaşmış,Herkes dünyaya dalmış, hayata perestiş eder, derd-i maişete sarhoştur."
Çünkü ölüm değişmiyor. Bediüzzaman Said Nursî
"Ey balıklar gibi ölüm denizine dökülenler ; bir an olsun bu sudan çıkın, kendinizi gösterin! Yoksa hayat mücadelesi vererek günlerin havanında inciler gibi dövülüp toz mu oldunuz ? "
Başarı " nın "okula gitmek"le eş anlamlı olduğunu en azından buna bağlı olduğunu öğrettiler bize .Fakat tarihe bakıldığında bu durum ne zihinsel ne fiziksel ne de finansal anlamda doğrudur.