O zamanlar "ben, beni kimse görmediği zaman en çok kendim oluyorum" diye düşünürdüm. Yeni keşfediyorum bu düşünceyi. kimse sizi gözlemiyorsa, içinizdeki gizli ikinci kişi dışarı çıkıp dilediği şeyleri yapabilir. yakınlarda bir babanız varsa ve sizi görüyorsa içinizdeki kişi içinize saklanır.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...orada sırtını denize dönmüş bir adam vardı, kulağına bir deniz kabuğu dayamış onun mırıltısını dinliyordu. Ruhum dedi ki, "Geçelim burayı, o gerçekçidir, sırtını kavrayamadığı bütüne dönen ve kendini bir kısımla meşgul eden."
Yenilgim, benim Yenilgim, benim ölümsüz cesaretim,
Sen ve ben fırtınayla birlikte güleceğiz,
Birlikte içimizde ölenlerin hepsi için mezar kazacağız,
Güneşin altında dimdik duracağız biz, iradeyle,
Ve tehlikeli olacağız.