İlhan Doğan

İlhan Doğan
@ilhandogan
Ankara Üniversitesi/ Hukuk Fakültesi
12 Şubat
22 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Tembelim ben. Öfkemi nefrete dönüştüremeyecek kadar da rahatına düşkün. Kin de tutamam. Unuturum. Sıkılırım. Uykum gelir bi kere...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkes fazlasıyla sevmişti ben eksiğiyle de sevdim oysa...
Kim istemez mutlu olmayı Ama mutsuzluğa da var mısın ?
Daha erken. Fakat yoruldum albayım. Artık hiçbir şey yapmak istemiyorum. Gerçekten hiçbir şey yapmak istemiyorum. Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Korkuyorum. Hiçbir şey yapmak istemediğim için kötü bir şey yapmak istemiyorum.
Bir dostun varlığı güzel bir şeydir; fakat bir dosta ihtiyaç duymadan yaşayabilmektir önemli olan.