Çok severek okudum. Gerçekten kurgu harikaydı. Bazen üzüldüm,bazen sevindim, bazen şaşırdım hem de çok. okumalısınız.... Keyifli okumalar diliyorum. Ayrıntılı yorumu instagrama gelecek. takipte kalın
@ilknurun.kitapligi ♡♡ BülbülKristin Hannah
Okudum bitti
Kitabı okurken bir arkadaş edindim diyebilirim. O da tabii ki oblomov çok çok iyiydi gerçekten. Son 50 sayfayı biraz yavaş okusam da 17 günde bitirmiş oldum. Her tembellik yapmak istediğimde Oblomov'u hatırlayacağım. okumak isteyenler hiç ertelemesin. Keyifli okumalar diliyorum. OblomovIvan Turgenyev
Okudum bitti, Tahsin Yücel'in dilini çok sevdim. Çok akıcıydı. Bazen bu kadar da olmaz dedim kitabı okurken. Ayrıntılı yorum instagrama
. @ilknurun.kitapligi Tahsin YücelKumru ile Kumru