#okudumbitti çok çok düşündüren bir kitap. Duymanın anlamak olmadığını kitabı okuyan herkes hissedecektir.. Okuyun...
Yorumum için instagrama bakabilirsiniz. ilknurun.kitapligi Deniz GezginAhraz
Kitabı bitirdiiim. Ve çok beğendim. Kitaptan o kadar çok çıkarılacak ders var ki.. kıtabı tek bir cümleyle ifade etsem "Şefkatlerini,dostluklarını talep eden birini,canavara benzese dahi kapılarından çevirebilirler miydi?"
Okumanızı tavsiye eder sizi sayfama beklerim instagram: @ilknurun.kitapligi Frankenstein ya da Modern PrometheusMary Shelley