immorasko

immorasko
@immorasko
... ve doktor yaşlı adamın kalbini kontrol ettiğinde kalbi artık onu incitmeyi çoktan bırakmıştı.
Reklam
Ben ısırılıp bırakılmış bir elmaya döndüm. Isırılmış elma nedir ki şu hayatta, kim ne yapsın? Bari dedim, olacaksa tam olsun; bir ısırık da ben aldım. Sonra bir ısırık daha. Yedim bitirdim kendimi...
"biliyor musun Olric? Artık yalnızlığı bile çok seviyorum, sırf o'nun eseri diye..."
Yalnızlıktan şikayet etmek iyiye işaret değildir, ben hayatımda sadece kalabalıktan şikayet ettim. Nietzsche
Yapayalnızım, ama bir kente yürüyen ordu gibiyim.
Reklam