immorasko

immorasko
@immorasko
Adalet var mı, dedim Külü var lazım olursa, dedi. Külü ne yapacağım, dedim Yandığını kanıtlarsın, dedi.
Reklam
... soluk alabiliyor, yiyebiliyor, içebiliyor, uyuyabiliyordum. Bunları yapmamak zaten elimde değildi, ama yaşamıyordum.
-Çok mu sevmiştin? -Bilmem. Ben sevmesini bilmiyorum herhalde. Kimi sevdiysem bana düşman oldu.
Kötü kader diye bir şey yoktur; 21. yüzyıl vardır ve bu yüzyıl, yavrucuğum; bir kelebeği bile intihar ettirebilir.
Kadının varlığına katlanamayan zihniyet; elbette onun yazmasına, okumasına, düşünmesine de karşıdır.
Reklam