İnsan kendi değerini bilmez, kendisine karşı saygı göstermez ise toplum yararına hiçbir sağlam temel kurulamaz. En önemli şey kişiliktir. İnsan kişiliği kaya gibi dayanıklı olmalı, çünkü her şey onun üzerine kurulur..
Vücutlarımız, birbirimize en kolay verebileceğimiz şeydir; asıl mesele, hayatımızı verebilmektir. Baştan aşağı bir aşkın olabilmek, bir aynanın içine iki kişi girip, oradan tek bir ruh olarak çıkmaktır...