Sena

Sena
@interlinearmagicwords
Mustafa Kemal ATATÜRK ∞
"....Hayat çok yorucu. Hepimiz kaldık yüklerimizin altında.”
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herkesin derdi ötekine masal gelir, öyle değil mi?
Sayfa 136
Kitap Alıntısı
Ne yediğim geçiyor ağız tadıyla boğazımdan ne içtiğim ne yaşadığım. Orada takılıyor. Hiçbir şeyin neşesi yok, hiçbir şeyin tadı yok. O düğümleri açmak kolay değil. İnsan, yeri geliyor bir ipin tek düğümünü çözmek için saatler harcıyor; boğaz düğümü mü çözülecek? Anlattıkça çözülecek benim düğümlerim. Anlattıkça iyileşeceğim. Yani, inşallah.
Sayfa 135
Kitap Alıntısı
​Bence de... Sevdiklerimize sahip çıkalım. Herkes sevdiğine sahip çıksın.
Sayfa 115
Kitap Alıntısı