FiliZ

FiliZ
@intorpidito
Ne canımda istek,ne gönlümde neşe...
Elektrik Elektronik Mühendisi
Ütopya
53 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap

FiliZ

, bir kitap okudu
2/10
·290 syf.·
21 günde okudu
·
Okunma: 26 Şubat 2025 18:46
·
2025 4. kitabı
Orhan Kemal
7.9/10 · 649 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkesin gözü başkalarındadır; ama ben kendimle ilgilenirim,bende olan şeyleri tahlil ederim. Herkes önüne bakar, ben içime bakarım;benim işim gücüm kendimledir.Hep kendimi seyreder,kendimi yoklar,kendimi tadarım. Herkes kendinden başka şeylerin peşindedir;hep kendinin ötesine gitmek sevdasındadır.
Kalbini bir kutu gibi açıp içine kalbimi koymak için Şifa.
Kendine olduğundan az değer vermek korkaklıktır, pısırıklıktır ve kendine güvensizliğin delilidir.
Sayfa 25·Kitabı okudu
Körsem, Senden gayrısına yoksam, Bozuksam, Can benim, düş benim, Ellere nesi? Hadi gel,