O kadar yoruldum ki yapmacık ilişkilerden,artık nefes alamıyorum.Neden insanlar oldukları gibi olamıyorlar, neden kimse sadece sevmek için sevemiyor? Her seferinde kime saf sevgiyle yaklaşsam canım acıyor.Ben mi safım yoksa hep kötüleri mi seviyorum anlamıyorum artık.
Okurken içinde kayboldum.Kitap o kadar kendine çekiyor ki karakterlerle birlikte sen de sürükleniyorsun.O kadar kapıldım ki kitaba hislerimi tarif edemiyorum.Kitapta ki her söz o kadar değerliydi ki,belliydi hiç bir kelime boşuna yazılmamış.Her harfin anlamı vardı.
Ve sonu...
Kitabın sonu içinde kaldı ve gerçekten de kaçamadım,kaçamadık hala orada sıkışıp kalmış haldeyiz.
Okuyun pişman olmazsınız.