Irem Izel

Irem Izel
@iremizel
Ona geliştiğini, artık on beş yaşındaki Selim olmadığını, kişiliğini bulduğunu hatırlattığım zaman yüzünü buruşturdu: 'Belli değil. Hiç ilerlediğimi sanmıyorum. Aynı aptalca duyguları taşıyorum içimde. Bendeki başkalaşma, gelişme biçiminde olmuyor. Olduğum gibi kaldım ben. Aptallar gibi büyümedim. Biraz ağırlığım arttı o kadar.'
Reklam
Oysa, meselâ Selim Işık Anlatmadan anlaşılmaya âşık. Böyle adama (Darılma ama) Yaklaşmaz hiçbir güzellik, Doğduğu günden beri kalbinde bir delik, Almak için bütün sızıları içine. Her zaman utanmıştır başkaları yerine.
Sayfa 133·Kitabı okudu
Keşke insanlar da yunuslar kadar iyi olsaydı.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Edebiyat
Hepimiz hiç kimseye açamayacağımız sırlarla yaşıyoruz.
Sayfa 824·Kitabı okudu
İnsanın yüreğinin ne zaman ne yapacağı bilinmiyordu çünkü.
Sayfa 631·Kitabı okudu
Reklam