sevdim, gerçekten bazı yerlerde yüreğime de dokundu ama ne yazık ki abartılan bir eser olduğunu düşünüyorum. tekrara düşen cümle kalıpları da beni aşırı uzaklaştırdı kitaptan açıkçası. yine okur muyum? sanmam. herkes okumalı mı? asla. böyle bir inceleme yazacağımı "kim bilebilirdi ki?"