İrem

İrem
@iremoztr
kalmışım ara yerde, tozdayım, dumandayım, kirli bir mekandayım, iğrenç bir zamandayım..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
ben onu anlıyordum. yanlış yaptığında bile anlıyordum. onu sevdiğim için anlayacak bir sebep buluyordum. o da öyle yapar sanmıştım..
düşünmek de istemiyordu. düşünce denen şeyi kovmuştu kafasından. acı veriyordu düşünceleri ona.
onu kırmış olmalı yaşamında birisi. dinledikçe susması, düşündükçe susması. tek başına iki kişi olmuş, kendisiyle gölgesi.

İrem

, bir kitabı yarım bıraktı
Mustafa Tatcı
10/10 · 44 okunma