İrem ♡

İrem ♡
@iremt
Psikolojik Danışman
77 okur puanı
Ocak 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"-tutamak sorunu. insanın bir tutamağı olmalı. -anlamadım. -tutamak sorunu dedim. Dünyada hepimiz sallantılı, korkuluksuz bir köprüde yürür gibiyiz. Tutunacak bir şey olmadı mı insan yuvarlanır. kimi zenginliğine tutunur; kimi müdürlüğüne; kimi işine, sanatına. Herkes kendi tutamağının en iyi, En yüksek olduğuna inanır. Gülünçlüğünü fark etmez."
İrem ♡
Merhaba. Bu alinti kitabin kacinci sayfasindaydi acaba ?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onun iki masalı vardı. Biri kendisinindi ve başka kimse bilmezdi. Ötekini ise dedesi anlatmıştı ona. Sonra ikisi de yok olup gitti.
İrem ♡
kitap bittikten sonra, daha çok anlam kazanan giriş cümleleri