izamour

izamour
@izamour
Bakü
Bakı/Azərbaycan, 28 Aralık
38 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
“Ama unutma ki en temiz ruhların bile içinde bir parça karanlık vardır. Fark etmek zor olabilir. Belki de bunu dünyadan saklama sanatında mükemmelleşmişlerdir. Ya da belki zihinlerinin kuytu bir köşesinde saklıdır. Ama vardır. Dünyada yaralanmamış hiç kimse yoktur."
Reklam
Çocuklar başlangıçta ana babalarını severler, büyüdükçe yargılarlar ve kimileyin bağışlarlar.
Kötülük ölmüyor. Asla ölmüyor. Sadece yeni bir yüze, yeni bir isme bürünüyor.
Polisiye / Gerilim
Bəlkə, bir olmadıq, ola bilmədik, natamam qaldiq deyə unuda bilmədim. Bəlkə, gecikdim sənin həyatına girməyə, ya da, bəlkə, tam əksi, tələsdim..
Edebiyat
- Niyə hər dəfə üzünü çevirirsən? - Bilmirəm. - Bəs sən özün niyə eləyirsən? - Yadımda saxlayıram. - Nəyi? - Səni… - Mən axı burdayam. - İndi burdasan. Sonra olmayanda gözümü yumub yadıma salacam, - deyib gözlərimi yumdum.
Edebiyat
Reklam