İzlem

İzlem
Yaşadığımız hayat, istediklerimizi yaşayabildiğimiz bir hayat olmayabilir. Fakat okuduğumuz kitaplarla ve mükemmel hayal gücümüzle sayısız hayat yaşamak bizim elimizde… Cheers to the marvelous worlds of the books
“Romanlar, Tereza’ya yetersiz bulduğu yaşamından düşsel bir kaçış imkânı vermiyorlardı sadece; elle tutulup gözle görülen nesneler olarak da anlam taşıyorlardı; sokakta, koltuğunun altında kitapla yürümek müthiş hoşuna gidiyordu. Geçen yüzyılda zarif bir baston, şık beyler için ne anlam ve önem taşıyorsa, Tereza için de kitap aynı şeydi. Onu başkalarından farklı kılıyordu.”
Rengin isimli okura yanıt verildi
İzlem
Bayağı bir cinsellik de varmış bu arada Rengin 🙈😅 Okumayı düşünüyorsan bunu da göz önünde bulundur lütfen🙏🏻☺️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Romanlar, Tereza’ya yetersiz bulduğu yaşamından düşsel bir kaçış imkânı vermiyorlardı sadece; elle tutulup gözle görülen nesneler olarak da anlam taşıyorlardı; sokakta, koltuğunun altında kitapla yürümek müthiş hoşuna gidiyordu. Geçen yüzyılda zarif bir baston, şık beyler için ne anlam ve önem taşıyorsa, Tereza için de kitap aynı şeydi. Onu başkalarından farklı kılıyordu.”
Rengin isimli okura yanıt verildi
İzlem
Henüz çok başındayım Rengincim☺️ Ama kadın-erkek ilişkileri dışında felsefik şeylere de değindiği için muhtemelen tavsiye etmişlerdir😇
“Başladığım kitabı, kötü de olsa bitirmek huyunundan Fethi Naci’nin bir sözü sayesinde kurtuldum: ‘Karpuzu kestin. Baktın ki kabak. Gene de zorla yiyecek misin o karpuzu?’ demiş Fethi Naci.”
Ayşe Türkay isimli okura yanıt verildi
İzlem
Ben de yine biraz zorluyorum😁 Ama artık bırakıyorum, sana iyi gelmeyen her şeyi bırakman gerekir, buna inanıyorum 😇

İzlem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
14 günde okudu
·
2024 16. kitabı
Emil Michel Cioran
7.5/10 · 14,5bin okunma
Rengin isimli okura yanıt verildi
İzlem
Rengin ben de başındayım ve şöyle diyebilirim 🤯
Bunca şüpheden sonra senin gözlerine güveniyorum. Tüm yaralarımı iyileştiren merhem gibisin. Beni benden alıp hiçe emanet ettim. Bunca ölümden sonra yine canlandım. Bunca uzaklaştırılmadan sonra eve geldim. Bunca görüşmeden sonra yine penceredeyim. Bunca şüpheden sonra senin gözlerine güveniyorum. Senden önce nefes almamışım, havadaki senin nefesin ise. Gazel dinlemeyeceğim senden sonra, ses senin sesin ise.(Bir Farsça şiir)
İzlem
Bayıldım❤️🫠