Yorum yapmak o kadar zor ki…
Dramı, yokluğu ve çocuk saflığını iliklerime kadar hissettim. İnsan kaderini; doğduğu evi, mahallesi, şehri ve ülkesi hamur gibi yoğuruyor. Bir çocuğun gözünden dünyayı ve dünyalıları algılama seminerini nihayete erdirdim.
Edebi dili; sade, etkileyici ve şiirsel..
Kısa bir kitaba, minnacık bir çocuğun kocaman kalbi sığmış…
“… Hepimiz çocukluğumuzu yitirmiştik. Hepimiz büyüktük; büyük ve hüzünlü…”
Sevgili Zeze ve Zezecikler, belki bir gün hepimiz güzel ve tatlı bir dünyaya uyanırız. Sevgiyle kal çocuk…