Gözünün gördüğü yerlerde olsun kalbin
Umut, her zaman çalmaz kapıyı.
Beklemek, modası geçmiş bir ölüm biçimi…
Şimdi dökülebilir ağzından en nadide cümleler.
Sarhoşluk veren bir çok şeyden biridir belki aşk.
Bayağı benzer ve normal bir şey olabilir seni sevmek hasreti.
Kalbim, masanın üstünde susuz balık gibi çırpınabilir,
Dudaklarından bir gramda olsa güzel kelime çıkmayabilir.
Şair haykırmış: “Aşk zaten tek kişiliktir! ”
Yusuf KAPLAN
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşünmek için kalpsiz olmak gerekir, sanıyorsunuz. Hayır, düşünmeyi besleyen sevgidir. Düşen adama el uzatın, mahvolan bir adamın haline ağlayın, onunla alay etmeyin. Sevin onu! Onda kendinizi görün ve ona kendinizmiş gibi bakın.
Senden sonra 23 şehir gezdim.
3 kilo aldım.
Saçlarımı 6 kez boyadım.
Dünya bilmem kaç dönümünü tamamladı.
Darbe oldu, ihtilal oldu.
Barış gelmedi, savaş bitmedi.
Seni özledim.
Gittiğim her yerde senden bir nefes bıraktım.
Belki yürürsün aynı sokakta.
Ayak izime denk düşer ayak izin.
Belki saçına değer nefesim.
Belki sen de bir gün beni özlersin diye,
Seni uzakta bıraktım.
Seni uğurladım, sana kavuştum, seni terk ettim.
Bilmem kaç kilometre yol gittim.
Evren kaydı.
Sen göğüs kafesimden milim kaymadın..