karcini

karcini
@karcini
karlı bir sabah - kendi başıma, sakura çiçeklerini süpürüyorum... #75985493
Cehennem XVII
112- ne de bahtsız İkaros, balmumu akıp da kanatları düştüğünde, bir yandan da babası ''Yanlış yoldasın!'' diye bağırdığında.
Sayfa 153·Kitabı okudu
1000Kitap
karcini
sizde mi babasını dinlemeyen çocuksunuz
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanoğlu unutkandır; zamanında öğrendiklerini bir bakmışsın unutuvermiş. Ama insan dediğin hislidir de... Aklından silinip gidenler gönül değirmeninden öğütülmeye devam eder. Tâ ki un ufak halde "kendi"si çıkana dek. Her kişi güçlü olmayı diler. Bu güç ancak acı ile yontulur ; işte bu yüzden üzerimizden atılmaz acı çekmiş olmak. Etrafına şöyle dönüp bir bak! Her mükemmel varlığın ardında bir trajedi var. Şu hayran olduğumuz çiçeklerin bile açması için gereken bir doğum sancısı yok mu? Peki biz bu fani koridora sadece acı çekmeye mi geldik? Kulağına binlerce yıl fısıldanmış ilahi sesleri duy o zaman : yaşat, sev, oku! -AyselMamoste
Edebiyat
karcini
Selam ederim ışığın savaşçılarına.
9/10
·395 syf.··
Beğendi
·
2018 48. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2018 21:27
Bir kitabın yarısında inceleme yazılır mı ? Yazılır .. Sevgili Kafka ben sana Nikola desem sanırım kızmazsın. Çünkü aslolan Kafkalar Milena'lar değil sen'ler ve ben'ler ... Sana giriş gelişme sonuçsuz hikayeler yazabilirim .. mesela bu sabah yüzümü yıkarken aynaya baktığımda "hüzün de yakışmış yüzüme" kelimesinin altından bir otobiyografi çıkartabilirim. bedensel hareketlerim hızını kaybettiğinde kafamın sürekli çalıştığını ve bunun beni karşı koyulmaz bir yazma eylemine ittiginden bahsedebiliriz ..ama bunu yapmak istemiyorum..yazmak da istemiyorum ..mümkün olduğunca kısa kesip gideceğim ... mektuplarını okumak beni huzursuz ediyor ..eminim ki sen de okunduğu için mutsuzsun. ..ne kadar kırılgan olduğunun ilk kez farkına varıyorum (ve kepçe kulaklarının ).. Bunları düşünürken eve dönmek için yollardayım ..senin gibi dört gündür uykusuz değilim ama artık zamanın nasıl geçtiği anlayamıyorum ..ne zaman sabah ne zaman akşam .... Zaman . ipi salınmış uçurtma gibi uçup gidiyor .. Ne hakla mektuplarını okuyorum .. senin duygularını, mahremiyetini ,evinin çitlerini ezip geçmeye çalışmak ..iyimisin diye merak etmek ne hadsizlik. ..ne densizlik kendime cok kızıyorum. . Yaz diyorsun ... Yazmam .. yazmanın ne demek olduğunu tüm yaşamım boyunca bildim ,yüz yıllarca günlükler tutmuş bir kalem olarak kelimelerin nasıl ard arda dizildiginde "ben" i oluşturduğunu fark ettiğim gün senin tabirinle____haydi baruta yanmış kibrit atalım _____ diyerek yok ettim ...şiir yazmayı da bırakalı çok oldu ..yani ..kısacası insanı duygulardan sıyrılalı asırlar geçti / gitti / bitti .. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim Milenadan nefret ettim ..hatta tiksindim şimdi bir sığ görüş olarak "kıskandı" dersen ..buna sadece tebessüm ederim :) Unutmadan .. Lavobaya tükürüyorum mütemadiyen sanırım
Edebiyat
Milena'ya MektuplarFranz Kafka · Varlık Yayınları · 201765,9bin okunma
karcini
kitabı tekrar okuyarak bu özlemi derhal sonlandırmalıyım. iyi geceler