Aklım vardır diye söyler tabipler
Lokman gibi dilin olsa ne fayda
Son nefeste söylemezse bu dilin
Bülbül gibi dilin olsa ne fayda
Malım vardır diye benlik edersin
Ecel şerbetini birgün içersin
Başın açık yalın ayak gidersin
Karun kadar malın olsa ne fayda
Sen ne kadar alim olsan kardeşim
Allah için akmıyorsa göz yaşım
Eğer iman olamazsa yoldaşım
Dört kitabı yutmuş olsan ne fayda
Sur çalıp da gökler yere inince
Denizler kuruyup sular bitince
Dağlar taşlar kopup yere inince
Bütün dünya senin olsa ne fayda
Bir gün olur götürürler evinden
Hakkın kelamını kesme dilinden
Kurtuluş yok Azrailin elinden
Beş yüz sene ömrün olsa ne fayda
Sen söylersin senin bir çift sözün var
Çalarsın çarparsın oğlun kızın var
Şu dünyada üç beş arşın bezin var
Çün bedesten senin olsa ne fayda
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ver elini bana kardeşim; bak yüzüme;
Gözlerimin içine bak, olur da utanılacak bir şey düşünürüm diye.
Çünkü biz son verdik aşağılık olan her şeye;
Dönüyoruz şimdi geldiğimiz o yoldan geri.
Senin payına düşen, ölü askerlerin hayaletleriyle olmak şimdi,
Bense insanların savaşmak zorunda olduğu o cephedeyim.
Fakat bu karanlığın içinde görüyorum defnelerle taçlanmış başını,
Ve senin zaferin sayesinde, ben de kavuşacağım ışığa.
'dönüşümüzden aylar sonra bir gün, o ve kardeşi çadırın arka tarafında kuzularla beraberlerdi. kardeşi koşarak geldi ve: "Kureyşli kardeşim, beyazlar giymiş iki kişi onu aldılar, yere yatırdılar ve göğsünü açtılar, elleriyle göğsünü karıştırıyorlar" dedi.'
Eskiden evimizin yanında takılan bir sokak kedisi vardı. Kız kardeşim onu beslerdi, o da sürekli geri gelirdi. Her iki şekilde de umurumda değildi. Kediyi hiç beslemedim yani, bir kediyi beslemek benim sorumluluğum değil.