Karun kadar malın olsa ne fayda
Aklım vardır diye söyler tabipler Lokman gibi dilin olsa ne fayda Son nefeste söylemezse bu dilin Bülbül gibi dilin olsa ne fayda Malım vardır diye benlik edersin Ecel şerbetini birgün içersin Başın açık yalın ayak gidersin Karun kadar malın olsa ne fayda Sen ne kadar alim olsan kardeşim Allah için akmıyorsa göz yaşım Eğer iman olamazsa yoldaşım Dört kitabı yutmuş olsan ne fayda Sur çalıp da gökler yere inince Denizler kuruyup sular bitince Dağlar taşlar kopup yere inince Bütün dünya senin olsa ne fayda Bir gün olur götürürler evinden Hakkın kelamını kesme dilinden Kurtuluş yok Azrailin elinden Beş yüz sene ömrün olsa ne fayda Sen söylersin senin bir çift sözün var Çalarsın çarparsın oğlun kızın var Şu dünyada üç beş arşın bezin var Çün bedesten senin olsa ne fayda
Sen ne kadar alim olsan kardeşim Allah için akmıyorsa göz yaşım Eğer iman olamazsa yoldaşım Dört kitabı yutmuş olsan ne fayda
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
KARDEŞİME
Ver elini bana kardeşim; bak yüzüme; Gözlerimin içine bak, olur da utanılacak bir şey düşünürüm diye. Çünkü biz son verdik aşağılık olan her şeye; Dönüyoruz şimdi geldiğimiz o yoldan geri. ​Senin payına düşen, ölü askerlerin hayaletleriyle olmak şimdi, Bense insanların savaşmak zorunda olduğu o cephedeyim. Fakat bu karanlığın içinde görüyorum defnelerle taçlanmış başını, Ve senin zaferin sayesinde, ben de kavuşacağım ışığa.
Çöl
'dönüşümüzden aylar sonra bir gün, o ve kardeşi çadırın arka tarafında kuzularla beraberlerdi. kardeşi koşarak geldi ve: "Kureyşli kardeşim, beyazlar giymiş iki kişi onu aldılar, yere yatırdılar ve göğsünü açtılar, elleriyle göğsünü karıştırıyorlar" dedi.'
Alıntı
Başını okşasan gebermezsin
Eskiden evimizin yanında takılan bir sokak kedisi vardı. Kız kardeşim onu beslerdi, o da sürekli geri gelirdi. Her iki şekilde de umurumda değildi. Kediyi hiç beslemedim yani, bir kediyi beslemek benim sorumluluğum değil.
Alıntı
Ona kardeşim diyordum çünkü o da benim gibi denize aitti.