“Kalabalığa karışmak herhangi bir yetenek gerektirmez ama yalnız ve dik durmak gerçekten çok şey gerektirir."
bu cümle üzerine düşünülmesi gerekir bakıldığında , oldukça yalnızlığın soğuk ve çarpıcı yüzünü bizlere yansıtan bir kitap olmuş . Çok beğendim uzun bir süre sonra delüzyonel dünyamızda yaşadıklarımızı sorgulamak için güzel bir kitap sevdim .