benim yaşamım onda odaklaşır. yeryüzünde her şey yok olsa da yalnız o kalsa, ben var olmakta devam ederim; başka her şey yerinde dursa da yalnız o yok olsa, evren bana tümüyle yabancılaşır. ben artık bu evrenin bir parçası değilmişim gibi olur.
neden kenara itildim? neden her şey bol, ama ben açım? ve neden herkes akıllı, ben aptal ve cahilim? nerede esirgeyen, bağışlayan, yoksul, zengin ayırt etmeden herkesi seven tanrı?