Aşk ne aptalca şeymiş, hiçbir şeyi ispatlayamadığı için mantık'ın yarısı bile işe yaramıyor ; bu da yetmezmiş gibi, insana hep imkansız şeyleri anlatıyor ve doğru olmayan şeylere inandırıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayat herkes için çok değerlidir. Yeşil ormanda oturup güneşi altın, ayı inci arabasında seyretmek hoştur. Tatlıdır alıcının rayihası;tatlıdır vadide saklı çançiçekleri, tepeleri saran fundalar. Fakat aşk, hayattan daha güzeldir ;ayrıca bir insan kabinin yanında bir kulun kalbi nedir ki?